Entrada destacada

El temps de les cireres

En els propers dies trobareu en aquest blog unes quantes receptes amb cireres: en tenim tantes que no sabem com menjar-les! L'estimaré s...

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris bodegó. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris bodegó. Mostrar tots els missatges

dimarts, 16 de febrer del 2016

Fotografia: bodegons

Aquest últim cap de setmana he estat fent bodegons en clau baixa (colors apagats i fons foscos) amb els estris de cuina que he anat recollint en els últims anys, i m'ha sortit el que veieu a continuació...n'hi ha uns amb fruits secs i uns altres amb estris únicament..




El fons que he utilitzat per a les imatges és d'unes fustes velles de color  fosc, i per a enfosquir la imatge he posat un tauler que tapa la llum lateralment, deixant només il.il·luminada part de la taula.

I a aquest altre bodegó li he volgut donar un aire de cuina marroquina, amb uns plats de tajine que vaig comprar en un mercadet i uns quants estris de complement..Més endavant ja en faré algun plat amb menjar..